Bas Meelker bij de fotoclub (ook voor niet leden)

Geplaatst op: 26 februari, 2017

Met trots mogen wij jullie berichten dan op 8 maart 2017, Bas Meelker een lezing over zijn werk komt geven bij de fotoclub. Het wordt een mix van foto’s, tips, verhalen etc.
Ook niet leden zijn hier welkom. Voor leden is de entree gratis, voor niet-leden € 5,-

De lezing zal worden gegeven in de Brinkhof, Brink 1 in Norg. Aanvang 20.00 uur.
Om te kijken of we allemaal naar binnen kunnen willen we graag van te voren weten hoeveel mensen er komen. Meld je daarom aan via onderstaande link naar ons mailadres. Laat ook even weten met hoeveel mensen je wilt komen.
Ik meld mij voor de Bas Meelker lezing

bas melker zelfportretBas Meelker is een bekende Nederlandse landschapsfotograaf. Geboren in Groningen, in 1972, bracht Bas het grootste deel van zijn leven in het noorden van Nederland door. Wonend in deze vlakke, open landschap, omringd door enkele van de mooiste natuurgebieden van Nederland, legde de basis voor zijn ongebreidelde passie voor de natuur en landschappen. Het hebben van een achtergrond in internet marketing en verkoop, alsmede webdesign en ontwikkeling, was Bas op weg om een ​​succesvolle internet ondernemer te worden.

Maar in 2002 nam zijn carrière een ​​onverwachte wending toen hij zijn eerste camera pakte. Door middel van fotografie, vond Bas een manier van communiceren over zijn passie voor natuur en landschap en hij vestigde zich al snel als een succesvol landschapsfotograaf. Tegenwoordig wordt Bas gezien als een van de top van de Nederlandse landschap fotografen en werkt hij als een full-time professionele fotograaf.

Werk

Zijn werk is internationaal beroemd om zijn dramatische impact, met een combinatie van intense kleuren en composities. Onder zijn cliënten zijn gerenommeerde merken zoals National Geographic, Canon, Nomad evenals verscheidene reclamebureaus. Zijn werk is regelmatig te zien in boeken, tijdschriften, kranten en internet media. Bas is geïnterviewd door bijna alle Nederlandse natuur – en fotografie tijdschrift evenals talrijke internationale media zoals de Canon Professional Services website.

Spreker

Gedurende de laatste jaren heeft Bas zich ook vestigde als spreker, workshopleider en schrijver. Als spreker, geeft hij regelmatig presentaties in heel Nederland en in het buitenland, verleid zijn publiek met zijn inspirerende beelden evenals zijn passie voor de natuur. Bas is ook een workshop leider en zijn nationale en internationale landschapsfotografie workshops zijn sterk aanbevolen.

Schrijver

In 2011 heeft Bas zijn eerste boek over landschapsfotografie gepubliceerd en is een regelmatige bijdrage aan de nationale en internationale fotografie tijdschriften. Zijn artikelen zijn gepubliceerd door toonaangevende tijdschriften als National Geographic, Practical Fotografie, Focus Magazine en CanonOne Magazine. Bas is ook een Canon Nederlands foto en grootformaat printen ambassadeur evenals een Lee filtert ambassadeur.

Bron en kijk voor meer informatie op www.basmeelker.nl

bas meelker waterscape-landscape