Festival Wat ’n Kunst, dag 1

Geplaatst op: 03 september, 2022

Datum/Tijd
03 september, 2022

Op 3 en 4 september doet de club mee aan het festival ‘Wat ’n Kunst’ in Roden.

Zaterdag 3 september komt het accent te liggen op ‘doen’, aansprekende kunst gerelateerde activiteiten waaraan iedereen mee kan meedoen. Deze activiteiten vinden plaats op verschillende verrassende plaatsen in het centrum van Roden, uitnodigend voor het winkelende publiek. Zoveel mogelijk worden Noordenveldse organisaties en verenigingen uitgenodigd zich dan te presenteren. Uitgangspunt is een breed spectrum van kunst en cultuur, beeldende kunst, muziek, koor, dans, poëzie, theater film en fotografie enz.

UITmarkt van Noordenveldse Kunst & Cultuur.

In het centrum van Roden komt u op diverse plekken kunstenaars, musici, dansers, dichters enzovoort tegen.
De Albertsbaan, de Heerestraat en de Brink zijn de plekken waar in aanraking kunt komen met rijke Noordenveldse culturele leven.
Diverse optredens worden o.a. verzorgd door Popkoor Puur, Roder Chirl Choristers, Paiser Hopsingers, Muziekvereniging en showband Noordenveld, muziekvereniging Oranje, Dance Devotion, dichters, werk Vasalis, , de Teken en Schildergroep Roden

Verder zijn er op de Brink diverse infostands van theater Roden, de Foto en Filmclub, de Theaterschool, Nörger Varfers, en anderen.

Als club willen we dan portretfoto’s gan maken van geïnteresseerden.
Wij staan deze dag met een tent voor Bakkerij de Korenaar aan de Heerestraat 1.