Fotowandeling Groningen

Café Willem Albert

Grote Markt 31
Groningen

Een wandeling waarbij we onderweg een aantal uitdagende foto opdrachten ontvangen.
Per traject krijg je de keuze uit twee thema’s die je geheel naar eigen inzicht in beeld kunt brengen.

We starten de dag om 11 uur en verzamelen in Café Willem Albert aan de Grote Markt in Groningen. Omdat wij ’t als een feestelijke opening van onze praktijkdagen zien, gaat dit op rekening van de club.

Na de koffie / thee vertrekken we met de eerste opdracht.

We sluiten rond 13.00-13.30 af met de mogelijkheid om nog even gezellig na te zitten. Consumpties zijn dan voor eigen rekening.

Toelichting
De route wordt in hoofdlijnen uitgezet, je mag dus een omweg maken om op het volgende punt te komen. Er staat wel een bepaalde tijd voor, dus zorg dat je niet te laat komt om de volgende opdracht te ontvangen.
Je kunt de route in groepjes of duo’s lopen, zo kan je elkaar inspireren en voorzien van tips en trucs. Maar alleen op pad kan ook.

Zoals genoemd heb je de keuze uit twee thema’s per traject. Heb je tijd genoeg om beide thema’s van dat traject uit te beelden dan is dat ook prima.
Het is niet de bedoeling dat je in het nieuwe traject de opdrachten van een eerdere traject gaat fotograferen.

Door te fotograferen met een bepaald thema word je gedwongen op bepaalde dingen te letten. Wees nieuwsgierig, creatief en laat je fotografisch oog het werk doen!

Het nagenieten van elkaars foto’s doen we op de clubavond van woensdag 29 september. Per thema kan je één foto inzenden. Graag je naam en betreffend thema in het fotobestand vermelden.

Veel plezier!