Antiekboerderij in Annen

Geplaatst op: 27 februari, 2017

Zondag 26 februari fotoclub tijd.
Om 10.00 uur werd er afgesproken in Annen bij de Antiekboerderij. Het is wel een trieste dag het buiten fotograferen zal niet fantastisch worden.
Er wordt voor koffie gezorgd, heerlijk lekker beginnen met een kopje koffie, intussen druppelen er wat fotografen binnen en uiteindelijk zijn we met ongeveer 20 personen waar van 2 dames.
Na de koffie legt de vrouw des huizes uit waar we allemaal mogen fotograferen, er waren maar een paar plekken waar we niet mochten komen (privé en bij de buren) ten strengste verboden.
De eigenaren zouden de boerderij in de lengte ook graag op de foto willen hebben maar door het trieste weer ging dit niet lukken.

Beginnen maar zou je zeggen maar Wim had nog wel even een goede opmerking dat het wel met de externe flitser zou worden gewerkt dit was immers de opdracht vanuit de club, en er waren natuurlijk techneuten genoeg die hier veel van afwisten en je dus van een goed advies konden dienen.
Er zij heel wat spullen om op de foto te zetten, het stond bom vol maar dat maakte het ook wel weer lastig.

Na een uurtje of twee hadden de meesten het wel gezien en droop iedereen langzaam aan weer richting huis.
Volgens mij heeft iedereen er wel van genoten het was een leuke en leerzame ochtend iets wat we allemaal nog wel eens zouden willen doen.