Expositie Fotoclub Noordenveld

Geplaatst op: 01 mei, 2017

In samenwerking met Kunstmomenten Noordenveld exposeert de Fotoclub Noordenveld op 6 en 7 mei in ‘De Hoprank’ in Peize. De expositie maakt onderdeel uit van de ‘Open Atelierroute’ in Peize. De expositie is daarna nog de hele maand mei te bezoeken.

Als fotografencollectief werkt de FCN graag actief samen met andere instellingen in de regio. Zo is in samenwerking met De Hoprank een project afgerond om het wonen in deze instelling in beeld te brengen. De resultaten van dit project zijn in de expositie ondergebracht.

Verder is in deze expositie vrij werk bijeengebracht van leden van de FCN waaronder de hierbij afgedrukte foto ‘The Nightshift’ van Anneke Jager. Zij verdiende daarmee de FCN Award 2017.