Fotowedstrijd van zoom.nl naar Spitsbergen

Geplaatst op: 21 december, 2016

Staat Spitsbergen ook op jouw bucketlist? Doe dan mee met onze fotowedstrijd en maak kans op een volledig verzorgde fotoreis naar Spitsbergen met Nordic Vision Fotoreizen. Voor meer informatie ga je naar www.nordicvision.nl

Vanwege haar 5-jarige bestaan in 2017 stelt Nordic Vision Fotoreizen een volledig verzorgde 10-daagse reis naar Spitsbergen beschikbaar in september 2017. Tijdens deze unieke reis, onder leiding van de gerenommeerde natuurfotograaf Jan Vermeer, fotografeer je vanaf het zeilschip de s/v Noorderlicht prachtige landschappen met bergen, gletsjers, herfstkleuren en met wat geluk ook de arctische bewoners zoals ijsberen, walvissen, rendieren en poolvossen.

Op het zeilschip zal alleen onze groep zijn, dus de fotografie staat centraal. Om deze plaats te kunnen winnen stuur je je beste foto in naar onze fotowedstrijd. Het thema is gelijk aan het motto van Nordic Vision Fotoreizen, namelijk: ‘geef verbeelding de ruimte’. Het thema laat ruimte voor iedere fotograaf, dus niet alleen de liefhebbers van natuurfotografie.

Hoe doe je mee?

Als je nog gen account hebt bij Zoom.nl, registreer jezelf dan eerst gratis op www.zoom.nl/registreer. Maak een mooie foto of kies er een uit jouw foto-archief. Stuur vervolgens je foto in. Deelnemen kan tot en met 31 maart 2017. Zorg ervoor dat je de foto in de hoogste mogelijke resolutie bewaart. De redactie van zoom.nl neemt contact met je op als je bij een van de genomineerden hoort. NB: Mensen die de reis al geboekt hebben kunnen gewoon meedingen voor de wedstrijd. Zij ontvangen de reissom dan terug.

Voor deze fotowedstrijd zijn ze op zoek naar foto’s met het thema “Geef verbeelding de ruimte”. De sluitingsdatum is 31 maart 2017.