Tentoonstelling RAS dorpen

Geplaatst op: 04 juli, 2023

Op 29 en 30 april 2023 deed onze fotoclub (FCN) mee aan de Kunstroute van Kunst Momenten Noordenveld. Vanwege het succes hebben we de tentoonstelling een vervolg kunnen geven bij Kunstcentrum K38 in Roden. De tentoonstelling is nog te bezoeken tot 16 juli 2023 aan de Kanaalstraat in Roden.

Een aantal leden van de club had een fotodocumentaire gemaakt over het ‘Roeggebied’ Roderesch, Alteveer, en Steenbergen. De RAS dorpen. De foto’s werden getoond in het RAShuys in Roderesch.

Met onze foto’s wilden we het karakter van dit typerende Drentse landschap met huizen, monumenten, kunstobjecten, mensen en dieren laten zien.

We hebben ernaar gestreefd een goed, realistisch en gevarieerd beeld van deze drie dorpen weer te geven. Een selectie uit de door ons gemaakte foto’s presenteerden we tijdens de Kunstroute 2023.

De goedbezochte tentoonstelling leverde veel positieve reacties op!

Vanwege de positieve reacties op deze tentoonstelling hebben we besloten om de tentoonstelling nog te vervolgen bij K38, aan de Kanaalstraat 38 in Roden (op de eerste verdieping). Je kunt deze nog bezoeken tot 16 juli 2023.
De openingstijden zijn woensdag t/m zondag van 13.00 tot 17.00 uur.
Meer informatie over K38 kunt u vinden op hun website kunstencentrumk38.nl