Bespreken stadswandeling Appingedam

Margarethahoeve

Achter de Kerk 1
Norg

Op 25 november was een groot aantal leden naar Appingedam gekomen voor de aangekondigde stadswandeling. In een regenachtig Appingedam werden we ontvangen met een wandelroute in drie gedeelten. Bij elk gedeelte hoorde een tweetal opdrachten waaruit we een keuze konden maken. De echte liefhebbers konden er ook voor kiezen om beide opdrachten uit te voeren. Ook was er een overkoepelende opdracht: “Maak de perfecte ansichtkaart van Appingedam”.

Wie wilde, kon de ochtend afsluiten met een gezamenlijke lunch, want ook een beetje gezelligheid is belangrijk voor ons. In Appingedam liepen veel Pieten rond, want de dag tevoren was Sinterklaas aangekomen uit Spanje. Ook die Pieten werden geportretteerd.

Bekendmaking Winteropdracht.

Naamgeving foto’s
Om te voorkomen dat de foto tijdens de bespreekavond door elkaar staan is het belangrijk dat iedereen de foto’s de juiste benaming geeft.
NaamFotograaf-EventueelTitel-Volgnummer.jpg
Zorg wel dat de foto’s een minimale breedte hebben van 1920 pixels voor een liggende foto en 1080 pixels hoog voor een staande foto. Anders wordt de foto kleiner op het scherm getoond.Stuur de foto’s uiterlijk de maandag voor de bijeenkomst op woensdag via WeTransfer naar fotoclubnoordenveld@gmail.com